Pages

May 8, 2011

kreatif ke?

salam sayang
hari ini merupakan hari kedua aku join kelas
mesti korang pelik kan
yela, takkan la cuti-cuti sem ni aku masih pergi kelas kan
haa, sebenarnya kau masuk kelas adobe photoshop
tapi kalau nak dipikirkan balik
aku banyak hadap facebook adalah
tetapi kerja aku masih tetap dapat disiapkan

di bawah merupakan hasil kerja aku yang terbaik yang pernah aku lakukan
sepanjang aku belajar dalam kelas ni
okay kan gambar yang telah siap di edit
walaupun korang bole nampak ada 
sedikit kecacatan di situ tapi
aku menganggap ia sebagai satu permulaan 
dalam memahirkan diri aku tentang sofware ni

aku buat ni khas untuk sahabat-sahabat kesayangan aku di GGM


first punye

2nd ye ttbe trus jd

gambar ni aku wat profile picture

yang ni pun aku suke

1 comment:

Nilam suhana said...

dasyat la cik da...ni kira mahir dah la nih... cuma kena sharp kan lagi jer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...