Pages

Dec 3, 2010

AKU GILA????

ha ha ha ha
aku gila??? 
ape ni?? 

aku gila sebab

1. aku gile novel
2. aku gila camera
3. aku gila coklat
4. aku gila movie/drama korea
5. aku gila movie/drama jepun
6. aku gila handphone
7. aku gila bunga

kenapa aku gile dengan semua tu??

1. ni la minat aku dari sekolah sampai sekarang. dulu-dulu aku bace tulisan Norhayati Ibrahim memang tangkap leleh la lepas tu aku tukar kepada Ramlee Awang Murshid. novel dia memang best sebab lain dari yang lain. sekarang ni tengah cuba kumpul novel2 dia nak buat koleksi peribadi. aku berangan kalau dapat satu bilik aku penuhkan dengan novel-novel yang aku beli, macam perpustakaan la.

2. nak beli yang mahal-mahal macam nikon coolpix, DSLR, cybershot tapi aku masih tak mampu untuk beli lagi


3. peh, coklat la yang paling best skali. semua jenis coklat aku suka tapi yang jadi feveret aku CADBURY BLACK FOREST 


4. aku suke drama/movie korea ni sejak publish ye cerita FULL HOUSE, memang best gile tangkap cintan hehe. cerita ni la yang aku tunggu tiap malam bile kat rumah tapi aku selalu tak dapt tengok sebab family aku tak suke cerita-cerita macam tu lagi- lagi abah aku. so, bila aku masuk u, apa lagi makin berkembang la minat aku.


5. kalau movie/drama jepun ni aku suke tengok sebab heroin-heroin mereka cute gile macam patung gitu. putih melepak. yang hero lak hensem2 tapi mata sepet la plak hehe aku suke yang mata ye besar ckit..

6. bab handphone aq memang kalah tapi aku memang suka handphone. aku lebih prefer Nokia dan Sony Ericson, lebih cantik dan elegen gitu. aku sekarang ni tersangat nak beli handphone sendiri yang aku pakai sekarang adalah daripada keturunan2 atas aku. mak aku tak nak pakai aku amik. abang aku ye pun aku copet ( sampai sekarang tak pulangkan) hehe

7. bunga memang aku suka, cantik sangat ciptaan Tuhan ni. tak kisah la bunga apa, janji cantik tapi yang menjadi masalah aku ni tak pandai sangat tanam bunga. kalau tanam mesti mati, kalau tak mati dy macam 'hidup segan mati tak mahu'. kata orang tangan tak bedung la.

haa, sebab- sebab di atas la bole buat aku gile tapi masalahnye boleh ke diterima alasan-alasan dia atas???

1 comment:

Anonymous said...

salam. nama akak murni eh? sama lah nama kita kalau mcm tu.. and apa yg akak suka tu semua saya suka. cuma cerita jepun je saya tak layan sgt. hehe.
saya nak sgt berkenalan dgn akak n nak tahu pasal pendidikan awal kanak2. harap akak boleh bantu. terima kasih :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...