Pages

Jan 7, 2011

RESAH

em, tak tau la ape jadi malam ni. aku rase tak selesa
rasa sedih pun ada, rasa marah pada diri sendiri pun ada, macam-macam perasaan yang datang dalam diri aku ni
kadang-kadang aku sendiri tidak faham dengan kehendak diri sendiri..
macam dalam ceramah yang aku hadiri, ahli panel mengatakan yang kita harus muhasabah diri sendiri
bila dipikirkan banyak yang tidak betul dalam diri aku ni
banyak yang harus diperbaiki
banyak kekurangan aku berbanding dengan orang lain
aku nak juga jadi seperti orang lain penuh kenyakinan, ada kekuatan diri, ada kehebatan yang terserlah
jika dibandingkan dengan diri aku ini, susah nak cari kelebihan yang ada
aku sendiri tidak nampak pakah kelebihan itu
walau apa pun aku tetap bersyukur dengan apa yang Tuhan telah beri
mungkin ini yang patut aku terima seadanya.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...