Pages

Jan 23, 2011

pelik ke??

pelik ke bagi seorang perempuan berbaju kurung ketika membeli -belah???

pelik ke bagi seorang perempuan berjalan ke sana-sini dengan memakai baju kurung??

tak pelik kan.

Tapi kenapa ada sahaja yang memandang dengan muka yang pelik-pelik

lepas itu, seakan-akan bercakap mengenai kami.

bukanlah nak buruk sangka kat orang lain tapi bile dah cakap tu pandang-pandang muka kita

memang nampak sangat la dia tu bercakap pasal diri kite

ye tak. bengang betul aku dengan orang tu

ish......

biarla kami nak pakai baju ape pun

nampak sopan ape

bukan ke baju kurung baju kebangsaan orang Melayu

bangga la sikit kalo pakai baju kurung tu

baju tu kan warisan budaya bangsa kita

jadi kita seharusnya memartabatkan warisan budaya kita

rase macam skema la plak hihi

p/s: lepas ni kalo ke KL berbaju kurung, wat don't no...lantak la ape orang kate

2 comments:

suraiya sofia said...

nk wt cm ne c'da diorg suka pkai bju yg xckup kain je...hahaha

mentari hati said...

hahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...