Pages

Jan 31, 2011

flood

oh tidak!!!!
hujan tak berhenti-henti ni..seperti mahu banjir je..
alamat la. dari semalam hujan je
berterusan tanpa henti..
macam mana ni
mak aku sebelum pergi kerja dah prepare awal-awal
bawa baju lebih, charger
sebagai persediaan jika terkandas jika jalan ke rumah kau di naiki air.

susah ye aku la, bila mak kau tiada di rumah
tak best r..x seronok..
kalau dah berhari-hari hujan,
bandar Kota Tinggi mesti naik air
kadang-kadang, hujan 2 jam je air dah bertakung depan gedung
lagikan pula cuaca yang macam ni
nampak gaya mak aku tak balik la ari ni
huhuhu

jangan Kota Tinggi ni naik air macam tahun 2006 lalu
habis satu kota lumpuh.
nasib baik masa tu aku dah tamat sekolah
kalau tak naik-naik sekolah mesti kene bersihkan
gotong-royong sana-sini
ish, tak mahu la

mudah-mudahan hujan ini akan reda
mase aku menulis ni pun, agak reda hujan
tak berapa nak lebat
harap-harap berterusan seperti ini.

.::.kesian rumah yang kene banjir.::.

1 comment:

Natsu Dragneel said...

sabo jek la yg...nk wt cmne kn lau nk bnjir.. yg penting sume selamat..insyaAllah..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...