Pages

Jan 17, 2011

SAKIT HATI

sakit hati aku bermula malam tadi sebelum aku nak masuk tidur setelah penat berjalan mengelilingi KHAR atau lebih tepat lagi tawaf satu KHAR ni mungkin lebih dari 7 kali kot. Penat beb jalan-jalan kat sini walaupun KHAR ni kecik je, tak ade la besar mane kan...

Aku pusing-pusing KHAR ni pun bersebab, NAk tau tau sebabnya???mesti la disebabkan berlangsungnya Karnival Insaniah Bestari (KARIB). Haaa, kat sini ada jual- jual, macam-macam la yang dijual. Dari makan hingga la pakaian. Sebelum itu aku bersama geng-geng aku sempat la tengok persembahan AMAR dengan kepandaian dia bermain silap mata. Terpegun gak,. Seronok beb.. hehe

Berbalik pada cerita asal. Penghuni hadapan rumah aku ni boleh pulak buat bising malam buta. kalau setakat 8 malam ke, 8 pagi ke boleh gak aku consider lagi. Ini tak, pkul 1PAGI bole memekak. Adoii, sakit hati beb. Akuapa lagi, jalankan tugas la. Naseb baik aku ni bakal cikgu kalau tidak lama dah aku menjerit. Cikgu mestilah kene tunjuk tauladan yang baik kan. So, aku just buat Shhhhhhhhhhhh!!!!!

Lepas tu, Tup!!tetiba je senyap bunyi radio dia tu...Haa, baru lega sikit pale otak aku..
Bole jugak tido dengan nyenyak..
terima kasih ye cikgu depan rumah...haha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...