Pages

Jan 18, 2011

KENAPA NI???


aishhh...
nape la aku ari ni.
rase macam tak sihat je.
seperti tanda-tanda untuk demam

mula-mula kau batuk-batuk malam semalam selepas mandi
aku ingat batuk biasa saje tp bila bangun esok pagi masih jugak batuk
masuk kelas pun suara aku sorang je yang dengar terbatuk-batuk
membe aku ada gak batuk tp tak ada la bunyi teruk macam aku

haa, pastu mula la kepala ni pening-pening
aku tak dapat nak fokus sangat bila dalam kelas tadi

balik je rumah aku ingat nak tido tapi bile pikir perut dah mula nyanyi lagu keroncong
baik aku makan dulu, boleh la tido dengan nyenyak lepas ni
pas makan tu baring la, bukak laptop, facebook then bukak tonton nak cari cerita wat peneman tido

akhirnya bile dah 1 jam lebih baru la rase ngantok 
tido dengan berselubung dengan selimut
sejuk beb hehe
malas pulak nak makan ubat
tak suka

then aku tersedar mesej sampai
membe aku ajak pergi joging, rase macam malas tapi bosan la pulak
so, aku ikut je la
mase jogging tu ok la tapi bile lepas jogging pening aku datang balik
tapi aku wat tak tau je sampai la sekarang
hehe

apa pendapat korang??
agak-agak kene makan tak ubat
bile cerita dengan si dia mesti aku di suruh makan ubat
tak pela, biarkan dulu macam mane

ok, sayonara =))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...