Pages

Jan 25, 2011

katak o katak


aku rase macam nak gelak kalau aku tulis pasal entry kali ni
aku pun tak tau nape
tapi hati ini berasa sangat seronok
::nak gelak jap hahaha::
ok, puas dah gelak

aku sebenarnya tak tau la sejak bile aku mula suka dengan
sekor binatang ni namanya KATAK
cuba korang eja K.A.T.A.K
haa, aku tau mesti ada yang geli
dengar nama je dah lari lintang-pukang
ada jugak yang terus jerit hahaha

aku dari kecik memang tak takut dengan MR.K
aku pegang pun rileks je
tak rase ape-ape tapi hati-hati bile pegang MR.K ni
tak semua MR.K itu tidak merbahaya
ada jenis MR.K tu kulit dia ada racun
haa, kadang-kadang tu MR.K tu akan kencing merata-rata
ikut suka dia la dan dengar cerita
jika terkena kencing MR.K tersebut
boleh menyebabkan mata kita jadi rabun dan yang paling teruk sekali mungkin buta
 kebanyakan spesis MR.K tedapat di kawasan hutan hujan tropika

percambahan minat aku terhadap MR.K ni apabila
ia menjadi satu idea untuk mem'prank'an sahabat baik aku sempena hari lahirnya
disebabkan dia ni tak suka akan MR.K
jadi aku ditugaskan untuk mencari
tetapi malangnya tidak berjumpa
memang sungguh bernasib baik kawan aku ni hehe
sekarang ni aku tengok MR.K tu comel-comel belaka
tapi bukan MR.K yang jenis menggerutu tu
aku suka yang jenis besar-besar
macam dalam cerita PUTERA KATAK
yang jenis cam tu best

aku dapat merasakan ada yang kegelian bila baca pasal ni hehe

1 comment:

Natsu Dragneel said...

ske katak la plak dy ni ek..2 la, tgk lagi cite putera katak (kicap x minat cite 2)..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...