Pages

Feb 12, 2011

meluah rasa hati....

aishh, pagi-pagi aku dah bukak radio sinar.fm
keluar pulak lagu-lagu jiwang
lepas tu kene plak dengan aku
sedih weii hati ni..

i just don't know what happen to us right now
sejak akhir-akhir ini
aku merasakan yang kami seperti kurang mesra
adakah berpunca daripada aku sendiri
atau
ia berpunca daripada si dia
entahlah...
but aku merasakan seperti aku yang bersalah..
hurrmmm...

untuk tidak meresahkan hati ini lagi 
aku 'resahkan' pale otak aku dengan assignment yang berlambak-lambak tu
aishh, banyak gile nak kene siapkan
minggu depan ada 3 assignment
satu pembentangan kumpulan dan individu
dan satu lagi hantar assignment pengurusan
on the way nak siap ni
haa, lagi satu aku lupe
Pn. Zainiah punye assignment
hari tu dah bising sebab tak hantar lagi
itu pn masih OTW lagi...
em, minggu yang busy

apa-apa pun
semangat c'da
chaiyok!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...