Pages

Feb 24, 2011

sedih hatiku siapa yang tahu


salam sayang semua..
sedih hatiku tiada siapa yang tahu
tengah hari tadi mak call aku
aku jadi pelik la sebab mak jarang call siang-siang macam ni
tambah-tambah lagi suara mak sedih semacam je
mak pun cakap la yang adik beradik mak sakit
baru je semalam sakit, koma
ada kat ICU sekarang ni
aku tak pasti plak yang adik ke yang akak
kalo orang jawa panggil dia sengguro
nama mak cik cik muziah
berdasarkan panggilan rase adik mak kot

mesti mak sedih sangat-sangat
aku pulak tak da kat umah
tak tau khabar berita
suara mak menggambarkan kesedihan
makan pun tak lalu
tak ada selera katenye
lepas tu dicampur dengan batuk lagi
sedih...
aku harap makcik cepat sembuh
sama-sama kita doakan
amin....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...