Pages

Apr 18, 2011

TERUJA-TERUJA-TERUJA !!!!!!!

aduhhh..
debar weii
nak tunggu hari ni lagi berdebar dari
nak jawab exam
haha
pelik lagi tak patut kan
sepatutnya exam la yang paling mendebarkan
tapi masalahnya exam jatuh temapt ke-2
apa tempat pertama??

haa, mestila PESTA BUKU ANTARABANGSA 2011 di PWTC
nak pergi, nak pergi, nak pergi sangat-sangat-sangat-sangat- dan- sangat
tak pernah lagi kaki ku ini menjejakkan lagi kat pesta buku ni
kira impian aku jugak la nak jejak dan tinggalkan kesan tapak kasut aku kat sana

aduh, kalau sapai kat sana
YA ALLAH terujanya..
mesti rasa nak borong je semua buku-buku kat sana
ha, lagi satu aku nak jumpa penulis kesanyangan aku
siapa lagi, mesti la RAMLEE AWANG MURSHID
kedatangan beliau hanya pada 30 dan 1hb sahaja
em, 30 aku ada exam untuk paper akhir
mungkin 1hb aku sampai di sana
tapi masalahnya..
masalah lagi
yela, sape nak teman aku pergi sana
takkan sorang-sorang kot
tak berani den huhu
sadis-sadis

jadual penulis-penulis yang bakal hadir

sape nak diskaun boleh print ni [klik sini]





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...