Pages

Apr 30, 2012

Bilik Oh Bilik!!

Aku perasan beberapa hari ni aku rajin sikit mengepost kat belog2 aku..

Hari ini je dah berapa post aku tulis.

Dan kali ni aku nak post tentang bilik aku. Disebabkan cuaca panas dalam seminggu ni aku dan rumate buat kerja gila malam-malam.

rumate: panas tak?
aku   : panas giler
rumate: kipas kite ni dah tak rase ape dah. pakai kipas macam xde kipas je
aku   : tau takpe. ape kate bersihkan kipas tu. dah macam kat gua je aku tengok abuk tu
rumate: cantek



Disebabkan aku ni Acrophobia dan 'kurang ketinggian' jadi rumate aku la yang jadi mangsanya hehe

Dia la yang membersihkan kipas tersebut dan sekarang perghhh, sejuk hingga ke tulang sum-sum

So, selepas ini malam-malam ku akan ditemani dengan kesejukan

4 comments:

hazfee said...

haha, bila panas baru nak bersihkan kipas tu ye.ekeekeke.kipas dah bersih dan tak banyak habuk, sejuk la lepas ni :p

mentari hati said...

haha tau xpe..lena dh tdo mlm td..
sejuk je bilik

hazfee said...

haha, boleh la tolong bersihkan kipas kat rumah hazfee jugak kan :p

mentari hati said...

haha bole2 tp kene la dgn upah y setimpal la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...