Pages

Apr 29, 2012

OH! Tak Sangka

Assalamualaikum semua..

Fuhh! rase teruja lagi beb

Haha mane tak ye. Ini la 1st time aku menang hadiah. Siapa tak bangga beb

Seriously aku join contest ni pun sebab aku ikhlas nak beri hadiah ni kepada sahabat aku yang bakal mendirikan rumah tangga pada bulan 5 akan datang.

Alhamdulillah, aku berjaya dan Insyaallah aku akan menyampaikan hadiah ini kepada beliau
(menaip dengan penuh keterujaan sekali hehe)

Aku harap hadiah ini akan menjadi satu kejutan terbesar untuk dia

Haa, lupa nak cerita hadiah apa



Seperti di atas hadiah yang bakal diterima

Aku harap dia akan menyukainya..

Terima kasih kepada Heal Beauty Centre dan juga Oh! Media

Congrates for ur wedding girl =))

(menyanyi dengan riang sekali)

2 comments:

FaRa AhMaD said...

hye...
jom join contest saya?
Prize : earphone beats by dr.dre
thanks :)
Done follow you.

murni said...

insyaallah =))

tq tag sy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...