Pages

Jan 15, 2012

CN BLUE + FT ISLAND

OK.
Kenapa CN BLUE & FT ISLAND.
Aku tak tau kenapa, tapi sejak akhir-akhir ni aku meminati kumpulan yang berasal dari Korea.

Aku memang mencari kumpulan muzik dari Korea yang berasaskan instrumen, bukan sahaja bergantung kepada nyanyian dan tarian.

Tah macam mane, minat ni timbul bila aku tonton cite HEARTSTRING. Hero cite ni merupakan vokalis kumpulan CN BLUE iaitu Jung Yong Hwa dan salah seorang ahli yang turut berlakon ialah Kang Min Hyuk.
Terpegun lihat mereka bermain alat muzik. 1st2 tu cari maklumat pasal dyorang kat Google, baru tau rupenye yang mereka berdua mempunyai kumpulan muzik yang tersendiri.



Korang dengo dulu dan nilaikan, best tak muzik2 diorang. Setakat ni aku minat lagu ALONE & LOVE GIRL.

FT ISLAND lak, aku terdengar secara tak sengaja. Mase tu bukak radio ERA. Ada contest memenangi tiket ke konsert diorang tak lame lagi. Lagu LOVE LOVE LOVE yang diputarkan. Memang best.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...