Pages

Mar 3, 2012

Selamat Tinggal

Hari ini, aku baru tahu yang pengetua sekolah aku telah berpindah tapi kenape berpindah depan sekolah kita je, Laksamana plak tu, adoyaiii hehe (jgn marah ye SMK Laksamana) (tp betul ke pindah sana??)

En. Mustafa Sani telah berkhidmat di SMK Tun Habab sejak aku di tingkatan 3 lagi. Beliau telah menaburkan baktinya di Tun Habab hampir 7 tahun. Banyak budi yang yang telah dicurahkan. Aku melihatnya sebagai seorang ynag mempunyai cita-cita yang tinggi, menghormati staf-staf beliau dan tidak kedekut dengan senyuman. Beliau juga seorang pemberi nasihat yang baik. Walaupun aku hanya melihat dari sudut pandang seorang pelajar, tetapi aku rasa ramai yang setuju dengan aku.  

Aku ingat lagi kata-katanya di perhimpunan pagi. " Kita tidak menang tak pa, yang penting kita hantar wakil, kita ada di sana, kita bertanding, kita tunjukkan siapa sebenarnya Tun Habab" 

Hari Guru 2008
Hah, ada satu kenangan pahit aku + kelas dengan beliau. Aku penah kene sebat kat tapak tangan tapi yang budak-budak laki kene sebat kat punggung aka bontot. Sebabnya aku tak nak la cite. Segan dok hehe  

Tapi yang paling penting, aku menghormatinya sebagai guru dan boleh juga diibaratkan sebagai bapa di sekolah. 

Video Majlis Perpisahan :SMK Tun Habab

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...